دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1402 - 20:19

حاشیه بازی ایران و آنگولا| حضور تماشاگران مهمان در بازی بدون تماشاگر/ چمن آزادی همچنان در شرایط نامطلوب

حاشیه بازی ایران و آنگولا| حضور تماشاگران مهمان در بازی بدون تماشاگر  چمن آزادی همچنان در شرایط نامطلوب
با اینکه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل آنگولا بدون تماشاگر برگزار شده است اما تعدادی تماشاگر که به نظر می‌رسد مهمانان مسئولان فوتبال هستند، در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.
کد خبر : 867857

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم آنگولا رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود ملی‌پوشان در نیمه اول به پایان رسید.

*در حالی که این بازی بنا بود بدون تماشاگر برگزار شود، تعدادی از تماشاگران که مهمان مسئولان فوتبال بودند، از نزدیک شاهد این بازی هستند.

*مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی فروردین  رئیس فراکسیون ورزش مجلس، حسن روشن و مهدی مناجاتی پیشکسوتان فوتبال از نظاره‌گران ویژه این بازی هستند.

*شرایط سکوهای آزادی نسبت به گذشته به مراتب در شرایط بهتری قرار گرفته است اما همچنان خبری از حضور تماشاگران در استادیوم نیست.

*مرتضی پورعلی گنجی، محمدرضا اخباری، حسین پورحمیدی، احسان حاج‌صفی، صالح حردانی، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، علیرضا علیزاده، احمد نوراللهی، شهریار مغانلو، میلاد سرلک و محمدحسین مرادمند از نیمکت‌نشینان تیم ملی هستند.

*زمین چمن ورزشگاه آزادی همچنان در شرایط مطلوبی قرار ندارد و مشکلات و نواقص زیادی در آن دیده می‌شود.

*ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور دارد و به تماشای بازی تیم ملی ایران مقابل آنگولا مشغول است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته